Monday, April 18, 2011

OOTD: Summer Chill (4/12/11)

Hwatsssup!!

Last Tuesday, we went on over to my friends house for a shoot for MeTime Manila. [Click here for the blog about the shoot] I decided to dress for comfort (and for the heat) because I was going to model for the shoot!

I loved the photos and I will post my favorite ones in a separate blog post.

Anyways, here's my outfit!
Owl Tank Top; TRF, Zara; Php895

Purse; Thrifted; Php300

Ice Cream Necklace; Divisoria; Php33.33
Watch; Fossil; Mom's Gift
Turquoise Bracelet Set; H&M; Price: Click link below
Wooden Religious Image Bracelet; Vente; Php20

D.I.Y. Shorts
Belt that I found in my bathroom

Sandals; Forever21, Singapore

So, there!

Hope you like!


LINKS:
OWL TANK TOP: OWL COLLECTION
THRIFTED PURSE: UKAY HAUL
TURQUOISE BRACELET SET: HONG KONG HAUL
WOODEN SAINT BRACELET: BRACELET HAUL

33 comments:

Hazel said...

how did you DIY that shorts? i'm curious! :)) and i love the owl top! <3

stella jezebelle said...

cute feet!

Michelle said...

@Hazel: Well, they used to be pants, for one. And see those handprints those are mine! =))

@stella: Thank you so much! =)))

CHARRY said...

lovely as always! ;)

Aya said...

After seeing this... bigla akong nainitan sa suot ko. Hahaha!

Hollie said...

cute look and lovely as always!

Yen said...

Cute outfit! Perfect for summer. Nakalabas na rin mga shorts ko. Haha!

JeeanFoxy said...

Your feet are so.. putiiii! :D

Elaine said...

Like your satchel! And your shorts too!

Michelle said...

@Charry: You're too sweet! Thank you soo much! :)

@Aya: Aircon lang katapat nito! :))

@Hollie: You're sweet as always! :)

@Yen: Hindi ko talaga maimagine kung sino pa magpapants sa panahong ganito. :-/

@JeannFoxy: Meh! I wanna TAN!!!

@Elaine: Thank you so much,dear! :)

JesRoque said...

You are very pretty! :)

Michelle said...

Awww! Thank you so much!!

Donna said...

your necklace :9 <3 <3 <3

~donna
http://mysweetmilktea.blogspot.com/

Michelle said...

LOL! I wish I could have eaten it that day! :))

wella said...

likeyy!!:)

Michelle said...

Thanksies! :)

The Beauty-Addict said...

:) just.... LOVELY!

I Am Ahne said...

lovely outfit and it suits you well.. :)

Tessa said...

an outfit that simply rocks ^__^ I like it. comfortable indeed. as always, you look good ^__^

Michelle said...

@Ann: Thanks Ann!!! :D:D

@Ahne: Thank you sooooooo much!!!

@Tessa: You're too sweet!! :D

Kym said...

haha that necklace is so much fun! and i love the shorts as well with the hand prints ;)

Aya said...

Mitch! I tagged you :)

http://ayanagrace.blogspot.com/2011/04/tag-10-things-i-love.html

Nadine Natalin said...

everything's so nice :) i love love your purse talaga

Michelle said...

@Kym: Thank you so much! I thought I did a mistake by putting the hand prints on those but I'm glad you guys like!ΓΌ

@Aya: I did that na, I'll publish it when I get back. Thanks Aya!

@Nadine: Thanks dear. :)

iryn said...

OHHH that ice cream necklace is suppperrr cute! where exactly in divisoria mo sya binili? 168? thanks! :)

Michelle said...

Yep! But it's really really really old! LOL

iryn said...

Oh? sayang! It's really cute!

Michelle said...

Hihi thanks! Try girl shoppe though. I think they sell these. :)

Lady E said...

so presko!

Michelle said...

Yup! :-) It really was!! :-)

evey ♥ said...

aww ur so cute hun! loved ur shorts and the top...:)

Btw loved the new layout of ur blog site.

So you, chic and fab!

Michelle said...

Thank you Thank you sooo much evey! Glad you liked! :-)

Michelle said...

Thank you Thank you sooo much evey! Glad you liked! :-)